Thursday, October 20, 2011

Kejayaan Bermula Dari Angan2??

idea entry kali ni datang dripda sorg kwan aku ni..
dia tnya "betulkah kejayaan bermula dari angan2?" 
aku pon jwabla mcm pkar motivasilah gamaknya (adalah sikit2,hehe..) 
aku jawab "kadang2...tpi kalau berangan je takda usaha means nothing possible..." 
dia pun setujulah...pastu sorang lgi kwan ni kata 
"kejayaan bermula dari kesungguhan, kesungguhan bermula dari keinginan. keinginan pula bermula dari angan2..."
jadi aku nak add on kat sni...
angan2 yg disertakan dengan usaha yg bersungguh2 itulah yg akan mghasilkn kejayaan....

semua orang nak berjaya..tak kiralah apa bidang pon...pencuri, penyangak, perompak pon nak berjaya dalam misi mereka..tapi jangan lupa.. What you give, you Get Back!!!

Setiap perkara buruk pastilah balasannya buruk..Pastikan usaha yang kita lakukan untuk kerja2 yang baik dan bermanfaat..

antara tokoh berjaya yang buat saya kagum boleh tgk kat link ini...http://macammacamada.azhaan.com/?p=3041

No comments:

Post a Comment

komen je ape2...